fredag 21 december 2007

Julstädning..

Snart är det jul.. Bara idag, lördag och söndag kvar. Sen är det jul! :)
Hunnit med rätt mycket idag. För att vara mig och för att klockan bara är lite över fyra. Vaknade lite efter elva och tittade lite på Malcolm In The Middle. Sen ringde jag mamma och frågade ifall hon kunde hjälpa mig och handla vilket hon kunde. Bestämde mig för att göra det på Ica så fick blev lite promenad/frisk luft för mig dit och hem :) Såg Ovako-Markus där. Första gången jag ser honom sen jag slutade tror jag. Hemma igen packade jag upp maten och la tillbaka väskorna ;P Såg ett Gilmore Girls avsnitt som jag börjat titta om och åt lunch (Gorbie&Apelsin Mer :D) Hade nästan sett klart avsnittet när Farmor och Pappa kom. Fick julklappar av Farmor men ska inte öppna dem fören på julafton.. Dem är precis bredvid mig.. Sen efter de sista minuterna på Gilmore började jag diska.. Och så har jag ju självklart spelar in Tribe. Nu ska jag göra klart disken innan det är time att gå ner till träningen. Skulle ha smålags turnering idag. JAG VILL VARA MED!!


Har faktiskt också laddat kameran ;P Skullenog behöva städa lite också. När Farmor kom sa hon "Har du julstädat", haha :D

Inga kommentarer: