tisdag 20 november 2007

Mitt fina gips

Imorgon ska jag&mamma åka in till Gävle för lite sjukhusbesökandes. Ska ta bort mitt gips (som är extra fint nu efter Lova målade det i lördags, ska knäppa kort på det om jag hittar kameran), rönkas, ta bort styngen och få ett nytt gips. Hoppas på lite goda besked också, att allt är som det ska och snart Hanna får du spela hockey igen! :) På tal om hockey som fick vi sms av Anders idag om att alla skulle komma till träningen imån även om man var sjuk eller skadad. Svarade att jag kanske inte skulle hinna dit från sjukhuset och undrade vad det var vi skulle göra. Han svarade att jag skulle komma så fort jag kunde och att det inte var något farligt.. Hmm. Vad ska vi göra imån? Mysteriet är btw förresten löst nu också. Anders skickar gratis sms ;P Haha!

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan sova. God Natt!!

Färjestad vann idag med. Fjärde raka segern nu! :) Gött!

Inga kommentarer: