torsdag 22 november 2007

Tisdag&Onsdag

I tisdags var jag då på sjukhuset. Gick okej. Och doktorn sa inte helt nej till spel i cupen :] Och har fått nån annan grej istället för gips. Stövel eller vad de kallar det. Var bättre med gips, men den här kan jag ta av när jag ska duscha. Men ja, det var ändå lättare med gips. Men kanske vänjer mer efter ett tag. Efter sjukhuset åkte jag och mamma till Valbo Köpcentrum en stund. Sen skyndade vi oss hem och handlade så jag skulle hinna till träningen, och det gjorde jag! :) Det var en intressant träning. Pratade först. Alla fick berätta om sig själv ;) "Nu vet jag allt om alla" , "Jag visste redan allt förutom att Hanna är proffesionell tv-tittare" ;) Stina tyckte min "sko" såg ut som en pjäxa och Anders sa när han såg den "Vilken snygg sko" ;D Sen hade dem sammarbetsövningar på isen, roligt att titta på :D Träningen avslutades med fys.
Sen kom Affe&Mo och hämtade mig och vi handlade lite på Statoil och tittade på tv.

Sov jättedåligt för hade jätteont i foten. Somnade inte fören halv 6 och sen vaknade jag efter en timme och var tvungen att gå upp och gå lite, då gick smärtan bort. Sen kom mamma vid halv 12 och jag berättade om smärtan och hon åkte hem ringde till sjukhuset. De sa att jag skulle ta ut lite luft. Gjorde de inatt när det gjorde ont igen och då gick det över :)
Igår fyllde min kusin Billy 18 år. Grattis Grattis! :) Var på kalas och åt god smörgåstårta! Trevligt att träffa alla släktingar igen!
Efter kalaset kom Mo&Affe hit och vi tittade på Bonde Söker Fru och Heroes :D

Inga kommentarer: