onsdag 28 november 2007

Mitt hundrade inlägg

Detta är då mitt 100:ade inlägg :] Det firar jag med lite Marabou & Coca Cola Zero, haha :D

Idag följde jag med mamma till affären och handlade. Sen gick vi ner i källaren och hämtade mina julsaker :) Någon hade satt en lapp på min cykel där det stod att jag skulle ställa den i cykelförrådet ;) Vi gjorde det nästan. Så nu är det lite julpyntat här :D Hade en jättetrasslig grej som pappa otrasslade åt mig ;D Haha!

Igår gick jag ner till träningen, gick bra! Använde min nya MP3 som är för söt för första gången :) Roligt på träningen, som alltid! Roligt att hälsa på alla, haha, Anders har många fina idéer =) Men ahh vad jag vill spela! Höll lite i min saknade klubba! Sen tittade jag lite på mina skridskor och pratade med Anders om dem. Kanske dem var lite dåliga och inte gjort det bättre när foten bröts. Men dem var helt okej, mjuka, Anders trodde jag skulle passa bättre med ett par hårdare skridskor. Så ska nog bli att köpa nya. Jag har ju pengar som mamma brukar säga :P Det var någon som frågade om jag hade pumpen till fotgrejen med mig och det hade jag. Så visade mitt ärr/fot för alla som ville se :D Och vad var det Agge hade hört? Haha ;D Det var nog fel Hansson.

Efter träningen tog jag sällskap med Emelie Ö hem. Hann hem till Desprate Housewifes, haha :) Trodde jag skulle ha träningsverk idag men det har jag inte kroppen känns bara segare än vanligt. Mathilda erbjöd mig skjuts hem men måste ju komma igång med träningen nu om jag ska nångon chans att göra en comeback till cupen :)

Inga kommentarer: