söndag 18 november 2007

Fredag,Lördag & söndag

Bloggen har fått ett nytt utseende :] Jag gillar det!

I fredags var jag och tittade på träningen. Fick vara fotograf :D Snygga bilder och vidoesar blev det, haha! :] Och lyckades även få med på film när Tomas gjorde en supersnygg fint! :) Sen hade Anders kamera spolfunktion, så man kunde snabba så allt gick jättefort,haha ;D

Sen kom Affe och hämtade mig för ett Flan ;D Först åkte vi till Ica och det blev lite godis :] Flanet var jätteroligt, en av få bra uppföljare! ;)

På lördagen kom mamma hit och skjutsate mig till ishallen där jag tittade på träningen. Skulle egentligen skulle det ha varit match men den hade blivit inställd för dem andra hade för lite folk. Istället spelade de två turneringar. Den första i en av zonerna och den andra över hela planen. Jag var "måldomare", tidtagare och poängskrivare :D Man var lite småhatad där ett tag ;P "Johanna gjorde en snygg räddning, hur kan det vara mål" sa Anders ungefär efter de förlorat en match med 1-0 där hon tyvärr räddade pucken inne i målet. Men roligast var när Tomas lag sa att de hade gjort mål, men det hade dem inte. ;) Varken jag, laget som hade paus, eller Emelie som stod i målet där Tomas lag skulle göra mål sa att dem inte hade gjort något mål.. ;) Men Tomas hade gjort ett mål :P
Sen efter träningen var det hockeymöte med föräldrarna också. Pratades lite om säsonges regler och cupen :)

Efter mötet åkte jag hem till mamma för lite tacospaj med mamma, Lb, Bia, Syster Yster, Johnny, Nino och Lova :] Roligt roligt!

Efter maten bakade jag, Lova & Nino lite paj :) Haha!


Idag har jag inte gjort så mycket. Pappa har vart här och så har jag sett filmen Pretty In Pink :)Snart ska jag fixa lite fika inför Andra Avenyn :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va förvånad jag blev när jag skulle kolla din sida, trodde att jag kommit fel men den hade bara bytt utseende. Väldigt nice blev det! Tummen upp
Flan night is so fun and totally crazy! ;D