torsdag 15 november 2007

Fredrik&Filip

Inatt drömde jag en konstig men rolig dröm. Fredrik&Filip var här och jag fick deras autografer på olika bilder på dem som jag hade klippt ut och ramat in :) Sen stannade de kvar och tittade på en teater jag var med i. Var jättestor publik. Jag glömde bort en replik. Sen så vart det basket istället för teatern eller först tror jag basketen var en del av teatern men sen blev det bara basket och jag tror jag var jätteduktig ;) Sen så skulle vi gå ut.. Mamma skulle också följa med.. Weird dröm men roligt att träffa Fredrik&Filip! Ni är välkommna! :]

Igår gjorde jag inte så mycket förutm att Mo&Affe var här en stund. Vi tittade på dagens One Tree Hill avsnitt och sen lekte vi komma-på-så-många-filmer-och-tvserier-på-samma-bokstavs-leken ;D Mo vann första gången men jag vann den andra när det bara var jag&Mo :) Yeah!

Tribe VvV

Inga kommentarer: