fredag 9 november 2007

Så har det gått en vecka

Nu har jag helt plötsligt haft gipset i en hel vecka. Bara 5 kvar alltså ;]

Idag&igår var jag på hockeyträningarna. JAG VILL SPELA! NU! Och imån ska de åka till Leksand för en hel dag. Kunde ha varit med men måste vara hemma och ta den här jäkla sprutan. Men bara en kvar nu, men lite typiskt. En spruta kvar! Jaja, det är la bara att vänja sig. Anders frågade mig igår om det var jobbigt att inte få spela själv och bara titta på, det kan jag säga att det är. Idag tyckte de att jag skulle gå och hämta målnäten, haha ;D och så undrade de varför jag inte tränade...

Fått lite fler autografer nu på gipset och lite citat, tekningar och början på en dikt :D

Som Carro ungefärligt sa "Om det inte hade varit hockeysäsong hade det här varit rätt okej va" med tanke på att jag är lite av en soffis med ett stort tv-beroende ;P

Inga kommentarer: