söndag 12 oktober 2008

Heeeeedwig

Tidigare i veckan beställde jag och Mo tre ex av filmen Hedwig And The Angry Inch. En till mig, en till Mo och en till Maria. Vi kände att det var dags nu. Vi har tänkt många gånger att vi ska kika på ställen det går att köpa den, men vi har varit lite sega på den fronten. Men denna dag, tisdags tror jag det var närmare bestämt det var slog vi även till på en Hedwig bok för 80 kr. Dock inte det vi vill ha utan en annan med rosa framsida. Vi vet inte riktigt vad den innehåller men förhoppningsvis något kul. Den boken vi spanat in med Hedwig på framsidan är slut över allt tyvärr. Skickade ett mail till bokus, och fick till svar: Dessvärre har vi inte fått något besked på om eller när den åter finns tillgänglig för beställning hos våra leverantörer.
Jag vill ha den boken! Till den finns det information och den verkar fantastiskt underbar.
Contains song lyrics, script, photographs, and description of the off-Broadway production, as well as information on Plato's Symposium, on which the musical was based.
Kan det bli bättre?

Ja. Om boken någon gång går attt få tag på! Men tills dess har vi den andra boken och den finaste filmen att glädjas över. Och det är inte dåligt det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa jag vill också ha den andra boken!!!! Men vi fick ett manus i alla fall och det är ju kul att ha! :D