lördag 11 oktober 2008

Nä, nu ska jag ut och motionera

Idag har jag haft ett litet Andra Avenyn maraton här hemma framför lånade datorn. Var lite efter, som vanligt är jag lite seeg. Men nu är jag ikapp, och måste säga att jag gillar säsong två mycket bättre än ettan. Säsong två är minde dåligt och faktiskt väldigt roligt ibland. Och Adam kom tillbkaka! Mina kära Adam med det fina håret.
Kidam <3
Roxana är cool som vanligt, HAHA så kul när hon tog med sig Silvia till skolan..
Har sett 7,5 avsnitt idag. Lite imponerad av mig själv. Men det är för att storyn med Kidam är så sööt! Det är kul att många jag känner ser så jag kan disskutera ;D Har gjort det både med Mathilda och Maria idag..

Har även gått min runda på första gången på väldigt länge. Sköönt. Självklart med Hedwig till. Och så hade jag mina rosa skor igen. Såg en glad tjej vinka till mig från en bil och det var Mathilda så vinkade glatt tillbaka. Sen mötte jag kusin Billy som cyklade hem också.

På kvällen blev det dags för hockeyträning. "Vad rosa skor du har" sa Maddek till mig haha. Mathilda berättade att hon först hade sett mina rosa skor när jag såg henne i bilen. Hon hade tänkt att det kunde vara Hanna, för det var riktigt Hanna-skor och så hade hon tittat upp och så var det jag, hihi. Hon tycker våra speciella kläddagar är coola. Hade sagt till sin mamma något om jag var glad hela tiden också och att vi hade coola dagar, och hennes mamma hade svarat något med "Du har redan berättat det där", Sånt blir man glad av (: Hade första spelarrådmötet idag också. Det var lite spännande. Rolig träning var det också! Och imån är det match igen. Andra träningsmatchen för denna säsong. Ska bli superroligt! Hofors ishall kl 12. Sen efter åker mesta
delen av laget till LäkerolAsken för att se Brynäs-Södertälje. Kommer bli en hel fin dag!

Nä, nu blir det Buffy och sen försöka sova, upp tidgt imån. HHC!

Inga kommentarer: