måndag 20 oktober 2008

Ny klubba!

Efter vi kommit hem igen igår tog Emelie sällskap med mig som inte hade skjuts fören nån timme senare, gick hem till mig först och lämnade mina saker. Emelie är den första från hockeylaget som är hemma oss mig. Sen gick vi till Ica och jag köpte godaste dippen, Ranch :] Sen tog vi sällskap lite till innan hon skulle åt ett annat håll. Hemma igen blev det datortid, Angel och Buffy.

Idag vaknade jag några gånger på morgonen, sista gången satte jag på teven och lyssnade på Efter Tio medan jag sov, myys. Sen blev det där andra bra programmet Hem Till Gården också, haha.

Nu ska jag gå till bruket och leta efter ny klubba på Sportringen. Hoppas dem har en likadan som jag har, jag gillar den väldigt väldigt mycket! Varför var den tvungen att gå sönder.. :/

Inga kommentarer: