söndag 19 oktober 2008

Förra söndagen

Så var det söndag igen. Har varit en fin och ser ut som att fortsättningen blir fin också.. Förra söndagen var också fin. Kl 14 städade laget uppe vid macken. Tog visst inte en halvtimme att gå dit så jag var där ungefär 20 min för tidigt. Satte mig på en sten och väntade. Efter ett tag kom Maddis som trodde att det var vid Statiol där nere vi skulle städa. Hon ringde och frågade nån och jag hade kommit rätt. Fast hon skulle inte vara med och städa vara bara där och tankade. Sen kom Maddek och Antonia. Fick dela med mig lite av stenen.. Blev fina (12 oktober) kort, haha. Sen kom resten och vi började städa. Filmade lite på dem andra när dem städade och Andreas kallade mig för Youtube, haha. Gick på en halvtimme att städa ungefär, vi var duktiga och effektiva.. Sen tog jag sällskap med Emelie hem, hon undrade om jag ville hänga med på match i ishallen, men Mo skulle komma så kunde inte. Fast hade nog hunnit ändå märkte jag efteråt..

På kvällen kom Mo hit. Vi försökte bestämma oss för vilka Hedwig bilder vi ska framkalla när vi hörde en duns utanför. Blev lite rädda men tänkte att det kan vara vad som helst. Sen säger Mo att hon ser någon utanför fönstret, jag vill inte se så gömde mig bakom Mo, haha. Men så klart var det Maria då. Vi var inte säkra på att hon skulle komma så vi blev en aning rädd. Spelade lite Kalaha, första gången jag spelade på nytt nya spel. Mo hade spelat en gång förrut mot sig själv fast hon låtsades att det var jag och jag vann :D Men förlorade matchen mot Mo, sen spelade jag mot Maria och vann! Det är kul att fundera över hur man ska göra och komma på planer och så.
En kul dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi det är så kul att skrämma skiten ur folk, framförallt Mo ;P