torsdag 23 oktober 2008

Lb besök

Idag har Lillebror Daniel varit på besök. Han ringde och väckte mig rätt sent, hoho, hade inte världens starkaste röst då.. Sen kom han hit och sparade lite grejor från sin dator. För imån ska den säljas, då kommer jag vara datorlös tills min är hel igen. Vilket verkar bli aldrig.. Kameran är ju klar nu, kom igen! Sen spelade vi lite GuitarHero, han har blivit duktigare. Klarade en hel låt!:D Sen bjöd jag han på pizza, blvit mycket pizza denna vecka.. Försökte få mina mynt att räcka, när vi kommit till nästan 100 kr och en halv tjuga kom jag på att jag hade en 500 lapp.. Till pizzan blev det början till en Balto film. "Skoj!? Skoj är födelsedagskalas!" Lb på sitt födelsedagskalas i sommras.

Snart kommer Mo hit, då blir det framkallning av kort för hela slanten :D

Inga kommentarer: