tisdag 2 september 2008

Heroes vVv

FANTASTISK SERIE!

Började ett Heroes maraton igår. Tv4 börjar ju visa säsong 2 på onsdag så jag ska försöka hinna se säsong 1 innan dess. Lånat ut dem första avsnittena till mamma som ville se det, en del av skivorna funkade inge mer "/ Så frågade pappa om jag fick låna hans skivor, brände ju ut åt honom också för han ville också se det. Men jag fick skivorna istället, han kunde ju låna dem av mig sen eaf han ville se det igen som han sa. Så efter att jag fått skivorna igår såg jag 3.5 avsnitt. Hittils idag har jag också sett 3.5 avsnitt. Blir några till idag. Så har varit en sån här riktigt skön dag idag som man kan ha när man är ledig eller som Carro säger det arbetslös :P Gått runt i mjukisbyxor och tittat på Heroes, så ska det vara. "Det måste vara tråkigt hemma oss dig" - sa mamma till mig igår på telefonen när jag berättade att jag skulle se på Heroes hela dagen idag. Men Heroes är ju bra och man vill ju göra något bra av sin lediga tid! Den här bilden är så cool!

Annars igår var jag på barmarksträning. Roligt och jobbigt. Började med att spela fotboll, riktigt roligt. Sen gjorde 40-20, inte lika roligt.
"Nu ska vi göra något som vi inte gjort förrut" - Micke och så berättade han vad vi skulle göra.
"Om man har gjort den förrut slipper man då?" - Nettan och Ann-Sofie ungefärligt
"Den har jag gjort många gånger på fotbollen" - Antonia
"Och på innebandyn" - Therese I tror jag
"Och hemma"
:D
Nästa vecka är det is, fan vad skoj! LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR!

På kvällen igår kom Mo förbi en stund efter hennes jobb. Vi tittade på Laguna Beach säsong 2 extra material. Inte lite det fanns då. Vi tittade i ungefär 1.5 time och har inte ens sett hälften.. Sen följde jag med henne till hennes buss 23.15, rolig busschaför =D Lekte med Mo i söndags också efter sista skiftet. Då tittade vi klart på säsong 2 och så körde vi massa Wii Fit. Så roligt! Och så skypade vi med Maria i två timmar, finfint att prata med henne igen. Egentligen skulle jag leka med Mo idag med ne hon hann inte. Hade lovat sig själv att städa sitt rum, hennes mamma hade sagt att dörren skulle vara stängd för att det kom ut damm eller nåt sånt, haha:D Så hon hann inte hit, hon var duktig och städade istället. Om ändå jag var så duktig^^ Men jag har ju faktiskt tvättat idag.. Och så har jag pratat med Anna på msn, hon frågade om jag ville prova på att spela fotboll igen. Så om jag hittar ett par fotbollsksor (vad har jag gjort av dem då?) så ska jag kanske följa med henne på torsdag. Lite lässkigt men roligt också! Hon är modig hon Anna, jag skulle inte vågat ha frågat.. Mötte henne i lördags också, när jag skulle till Ica. Hon tycker jag har snygga skor, dem där svarta :] Och så hade hon börjat skola, kul för henne att hon kom in! :) Förrsten när jag gick och sov fredags skulle jag lyssna på Hedwig, hann till andra låten sen hade jag somnat. Så fort har det aldrig gått för mig förrut. Fast vakande visserligen sen vid 23.30, käkade lite yogurt med banan ja jag vet konstigt och sen kunde jag inte sova.. Så var ändå supertrött nästa dag på jobbet.. Och när jag kom hem den dagen käkade jag yogurt och banan igen.. Om ni undrar så har jag bananer hemma därför att jag ska göra Smothies.. Men det är något konstigt, för dem senaste dagarna har jag köpt två paket med kärnfria vindruvor..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha snart tycker du att frukt är godis.
Lycka till med fotbollen om du hittar skor!