tisdag 2 september 2008

Lite lässkigt men mycket spännande

Världen är sannerligen sannerliegen liten. Eaf så Sverige! Andra gången det händer nu. Lika spännande varje gång!


Patrick Sjöberg om Stefan Holm:

"Sedan är det inte jag som har alla hopp sparade i datorn från min karriär, jag har bara porr. Frågan är vad som egentligen är mest perverst av de två alternativen?"
Ni har väll inte missat http://citatofourlives.blogspot.com/?

Nu ska jag värma O`Boy och fortsätta titta på Heroes, blev en lång paus det här med massa bloggläsande och msnpratandes med kära Maria. Ett tips där: Använd två mellanrum mellan varje ord! Och drömma om Fredrik kan vi göra mest jag då, men Maria får eaf nudda på massa ställen där han kan ha nuddat, jag hoppas du tar den här möjligheten nu och gör något bra av den!

Inga kommentarer: