söndag 7 september 2008

www.myspace.com/doorangel

Idag var det städdag, men jag kom inte så långt.. Egentligen var det städdag igår, men ändrade snabbt det till diskdag vilket jag duktig nog inte ändrade. Lagade tacos igår också, alltid så gott! Dagen avslutades med två avsnitt What I Like About You och denna dag började med samma serie. Fint det måste jag säga, ni måste titta på det så kul! Men hunnit plocka upp rätt mycket saker från golvet eaf och ordnat i garderoben. Sen frågade Anna på msn vad jag skulle göra ikväll, hon frågade om jag ville spela lite fotboll med henne. Så efter lite mer tacos, Livet Enligt Rosa, pappabesök, samtal från mamma och syster ("Varför har du på upptaget") så åkte jag hem till Annas pappa där vi började fotbollsspelandet. Men vi kom snabbt på att vi kunde gå ner på Petre och spela, även om det var grus där. Det var kul! Annas lillebror Jonte var med ett tag också, skojskoj med fotboll. Sen cyklade vi till Statoil, kom ut med varsin rolig vattenflaska för endast tio kr. Sen for vi vidare till Lilla Sparköp där det var så mycket folk att dem öppnade en till kassa:O Sen hem til mig och tittade på resten avsnittena av Didrik som Anna kallar det. Elin om du läser detta så får du låna Ebba och Didrik eller så kan vi se det en gång till sen när du är hemma! Didrik är mest jobbig och Ebba är mest gapig, men jag älskar det <3 href="http://www.myspace.com/doorangel">www.myspace.com/doorangel Se där,då var man myspacare igen.. Ni måste gå in och lyssna på underbara Lars! http://www.myspace.com/larsmusic <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjTzabgQzC8mZdu90yUme2cvY2CDOZiyZKKlXcxr3OduRdweRC5IVKdu7SnlWbRHwVKKpb2R-KPQJh71OpdydCOvTTTsD3pyciKLqRgeD_q-0nPw5LVPOqHCyQN7r7eOEt7WIgwjowB7Ft/s1600-h/DSCF5696.JPG"> Det var roligt! Det roligaste är att jag är BÄTTRE än honom på GuitarHero :) Måste ju vara glad medans det går, vi minns ju alla hur det gick med Tony Hawk.. "D
Tittade lite Barnkanalen igår också, Jakob som Sandy i Grease! Kan inte bli myckt bättre än så. Denna bild blev väldigt fin också..Jag kan jag.. ^^)

Idag var du lite som förrut igen, plus i kanten.. Saknar våra samtal!

Nu ska jag avsluta denna dag med lite Hedwigmys <3

2 kommentarer:

Elin sa...

vi måste ju ses snart igen! sketens samma att jao missade didrik, vi kan hitta på annat vetja! :) kommer eaf hem i helgen igen.

Hanna sa...

Klart vi kan hitta på något annat! Jag kan både på fredag och lördag, när passar det bäst för dig? :)