onsdag 24 september 2008

I will remember you

Just sett det sorgligaste Angel avsnittet. Sista scenen innan tiden går tillbaka är så fin, sorglig, hemsk ahh..

Annars idag har jag tagit det mest lungt tills det blev dags för träning. Först hade vi möte, jag blev en av tre medlemmar i spelarrådet, oj då. Emelie hade visst röstat på mig.. Vi ska sälja NewBody också fick dem idag så någon som vill köpa..? Sen blev det lite rockning, haha. Vad ska den nya tjejen tro om oss.. Och även att Maddek spelade in.. Min hjälm krånglade idag också så fick träna med en annan, hoppas Andreas kan fixa det tills imån. Kul träning men tror faktiskt jag knytit skridskorna för hårt, visste inte ens att jag kunde göra det.. Riktigt ont gjorde det i fötterna.. Och ungefär efter hälften av träningen började jag få ont ryggen. Hoppas det har gått över till imån. Både Therese I och Andreas glömde ta av sig sina skridskoskydd innan dem skulle ut på isen, haha. Näst sista saken vi gjorde var att alla utom en står i en ring och så ska en person i mitten försöka komma ut. Jag kom ut! Micke kallade mig Färjestad haha. Mathilda och lite Therese I hade spaghetti ben och ramlade hela tiden, haha. Riktigt roligt.

Och så har jag fått mitt lönepapper. Får 27 417.98 kr i lön denna månaden. Det ni. Jag och Fredrik trodde först det var något fel, men ringde sen mamma och hon sa att antagligen stämde på grund att jag får semesterersättning denna månad. Så det var inte helt fel det.

Nu blir det lite VR blogläsning nu när jag inte jobbar på Ovako nå mer har jag hamnat väldigt mycket efter.. Sen dagens andra avsnitt av Livet Enligt Rosa och sen försöka sova.

Det är så bra när Doyle är med, synd att han bara fick vara med i en säsong. Okey, jag kanske ändrar mig angående Angels sorgligaste avsnitt..

Inga kommentarer: