måndag 15 september 2008

Listan

Så eftersom elitserien dragit igång är det ju återigen dags att föra traditionen vidare att skriva in lista över hur jag tror det går för lagen. Var Maria som introducerade mig till detta förra säsongen så traditionen har inte funnits så länge oss mig men längre för familjen Sandelin. Kul att jämföra listorna sen när serien är slut om jag inte tappar bort min lista vill säga.. Men eftersom jag denna säsong postar den exklusivt på bloggen så borde jag inte kunna tappa bort den.. Om nu inte internet försvinner, man vet ju aldrig Maria!

Nu blir det att tänka, hur ska listan se ut. Har ju även fuskat lite i år genom att se den första matchen, men hade ju helt glömt bort listab till Maria påminnde mig. Första platsen är ju given och självklar

1.Färjestad

Resten då? Har inte vidare stor koll på lagen också måste jag säga så ni inte tror det men så här får det bli:
2. HV 71 - Dem senaste åren alltid haft ett starkt lag och hamnat på bra placeringar, förra årets vinnare..
3. Linköping
4. Frölunda
5. Timrå
6. Modo
7. Rögle - Vill ha dem i slutspelet. Tror på dem. Tror på Kenny.
8. Brynäs (Vill ha med dem i slutspelet, blir roligare särskilt om dem får möta Färjestad i kvarten men efter det tar det slut, men dem kommer få det riktigt kämpigt om det ska fullfölja min lista!)
9. Djurgården - Tyvärr ni missar årets slutspel precis.
10. Luleå
11. Skellefteå
12. Södertälje - Tyvärr ni hamnar sist.

Så, där har vi den! (:

FÄRJESTAD <3

Inga kommentarer: