fredag 26 september 2008

I måndags..

.. Åkte jag syster, Lova och Nino till valbo för lite möss(a) och overalshopping. Lova hade fått sig en hosta så först stannade vi på Apoteket i Hofors och Nino sa "Framme" när vi stannat. haha, inte riktigt:D Nino sa mamma och pappa till många som gick förbi, haha. En gång när han sa mamma till en sa Lova: Nej, det var inte samma skor eller något sådant. Sen stannade vi på vägen för lite toabesök och då Nino också framme. Nino hade en aning ont i magen sen så jag och Lova fick underhålla oss ett tag. Blev lite springning och besök på en teknikaffär där hon skulle röra på det mesta, blev lite nervös ibland.. SPRING!





Söt-Lova!

Hittade både Hello Kitty Mössa och vantar till Lova och en overal till Nino. Lova hittade massa andra saker också,som hon skulle önska sig i julklapp. Hon sa det till rätt mycket:) "Jag letar efter en.. Inte en sån.. Inte en sån.. Inte en sån.. En sån här!"

Åkte hem och Nino sa ville höra "guitar" och blev lite småsur när det var en låt det inte hördes så bra i.. Så fort han hör eller ser en guitar säger han "guitar", sööt! Åkte hem till dem och åt mat, fick korvstroganoff igen haha men det efter dem här gångerna har det börjat bli rätt gott igen och det är bra.


Efter maten skulle Nino diska. Sen blev det Bolibompamys innan dem skulle sova. Carro skjutsade hem mig och vi såg en fin räv.

Den kanske inte syns så bra.. Eller inte alls.. Men en rolig dag var det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka roliga bilder! Jag blir jättesugen på att springa runt i Valbo och busa. :)