tisdag 16 september 2008

Måndag

Vaknade någon gång på morgonen och upptäckte att det gjorde ont att gå. Så fick gå på tå på ena foten, dumma dumma skavsår. Somnade om. När jag vaknade sen igen skypade jag med Mo&Maria. Det var jag som ville åka till Maria och det är jag som inte är där.. Provade också att ha på mig fotbollsskon men det var alldeless för mycket smärta.. Så skickade sms till Anna och sa att jag inte kunde vara med på träningen idag för att det gorde för ont. Vi som skulle träna innan träningen också. Provade lite senare under dagen att hå på mig skon igen med lite skydd över skavsåret. Var hanterlig smärta att ha på sig skon, tänkte att det här kanske kunde gå ändå. Fast det var just gå parten jag hade lite problem med sen. Och om det inte funkade att gå vanligt hur skulle det då funka att springa? Just det. Inte alls. Så blev ingen fotbollsträning för mig denna måndag den femtonde september. Istället blev det att titta på träningen i en timme eaf. Krisse berättade om nå skavsår plåster som kunde funka. HOPPAS! För jag vill verkligen träna hockey. Cyklade hem och tittade hockey, Frölunda förlorade och Honken blev utbytt, så det kan gå Maria btw läs inte det här innan du gjort din lista.. Efter hockeyn började en skum dokumentär men blev så att jag såg den tills den var slut, haha. Pratat med Louise idag på msn också det var längesen! Sen såg jag slutet av avsnitt 2 av Beverly Hills spinoffen och avsnitt 3. Jag gillart! Bara lite jobbiga saker, sånt som är med i varje ungdomsserie. Men kul att Kelly, Brenda (Det var längesen!), Peach Pit och han som jobbar där och Kellys mamma är med. Men vart är Dylan? Jag vet att han inte ska vara med men dem kan ju inte förstöra för han och Kelly. Det bästa med Beverly Hills var ju att det blev Dylan och Kelly på slutet. Men jag gillar nya läraren, men han ska inte vara med Kelly för det ska Dylan! Är det han som är pappa till Kellys barn förresten? längtar tills nästa avsnitt.. Visste ni förresten att Luke "Dylan" Perry är Sverige och spelar in en film för tillfället? Jag borde bege mig till Trosa och smyga lite på honom ;D

Nu ska jag se klart Livet Enligt Rosa avsnittet jag börjat sett, det är så roligt!

Inga kommentarer: