torsdag 4 september 2008

Leta i skon

Hallå där!
Är ni än en gång redo för att tas med i denna spännande värld som vi alla brukar kalla Hannas Värld? Dåså.

Jag vill läsa Sophies värld btw.

Igår sov jag till 15 ungefär, lite lagom så där. NEJ, jag vet jag sover bort dagen. Tittade lite Heroes. Pappa kom förbi en stund. Spelade lite Sims på hans telefon, var inte sädär jätteroligt men jag vill spela Sims på datorn nu. Det vore väldigt roligt. Ska göra det på nån av alla mina vällfyllda dagar. Sen blev det dags för träning. Pappa fixade luft i mina (egentligen hans) cykeldäck. Prima att cykla sen, så jobbigt att cykla med typ ingen luft. Var en polisbil på Faluvägen som hade stannat en bil. kul inlinesträning. Den sista dock "/ Fast det är ju för att vi går på is snart! Första matchen var det jag, Elna och Antonia mot Micke, Nettan och Sara. Vi vann. Låg under med 3-7 eller nåt sånt, mycket var det eaf och kom ikapp och vände! Gjorde avgörande målet, lite fegt menmen.. Sen räddade jag mycket skott, får bli målvakt jag =P Men ni skulle ha sett, var värsta bra i målet! Vann andra matchen också då med Sara och Micke. Efter träning blev det att prata lite med Elin A, Elna och Micke. Elin skulle åka till Tyskland. "Ska du på Oktob..Nej det är inte oktober nu.." - Jag om att Billy ska på Oktoberfest :P Men hon visste inte vart hennes pass var, jag gav henne tipset om att leta i skon, haha. Där hittade jag mitt pass en gång när jag först med hjälp av M&M letat igenom min lägenhet hade tappat bort det. På kvällen när jag skulle sova kom jag på att det kunde ligga i ena av dem rosa conversen, för brukar lägga det där när vi är ute. Sånt händer bara mig! Ofta man hittar sitt pass i sin sko;D Cyklade sen hem och tittade lite på Idol, tvättade, spelade in Heroes (hann inte klart med säsong 1) och så kom Moa. Vi gick och handlade, stort paket toapapper! Äntligen, skönt att ha ett stort paket som räcker länge. Och så blev det att fortsätta se på LB säsong 2 extra material.

Idag ställde jag klockan på 13, men låg kvar en stund 40 min.. Gick upp och började se lite på Heroes, hann inte vidare långt.. Anna ringde och sa att jag kunde komma och prova fotbollsskor. Har inte hittat mina egna, så fick låna ett par av Anna, tack! Sen gick vi ner på bruket och Anna köpte en ny telefon och jag ett par benskydd. Annas affären hade visst flyttat,då går det ihop då. Längesen jag var på Rubinen. Sen gick hem till mamma och fick mat, gott gillar curry. Mamma hade fått massa kläder av Anette och jag hittade en del bland dem som hon inte ville ha, gratis shopping är aldrig fel. skrev också på en lapp som jag gick och postade. När jag köpte frimärke till den köpte jag också en tialott som jag inte skrapat ännu, spännande! Blev också handling på Ica, köpte ännu ett paket vindruvor:O Så allt som allt kan man säga att jag utförde massa ärenden på bruket. Var hemma en stund och sen var det dags för först FOTBOLLSträningen på ungefär 5 år. Något nervös jag var då. Men så här efter åt känns allt superbra som det på något underligt vis offtast brukar göra.. Blev lite sen till att möta Anna så hon hann komma hit. Tyckte jag hade lite stökit "P Vi kom fram lite tidigt.. Efter ett tag vågade vi gå in. Där träffade vi Pille och den andra tränaren. Skakade hand med oss. Trodde ett tag att både heter Hanna eller var det Anna..? Pille är så rolig :D Var riktigt roligt att spela! Jag var inge vidare bra men skoj var det. Haha, ramlade en gång när jag skulle springa och skjuta. Lite sådär pinsamt och så skrapade jag upp knäna lite..Typiskt mig^^

Cyklade hem och tittade lite på Idol, heja Lars! Han är riktigt bra! Duschade också kom Mo. Pratade lite Maffia med Fredrik. Jo, spelar Maffia på days.nu nu. Så kul! :] Första omgången hade jag tre röster mot mig. Men var även två stycken som röstade lika som mig. Spännande det här! Tittade också klart på LB extra materialet. Änligen, eller vad säger du Mo? Spelade lite Wii också eller mest Mo. Jag nickade bara fotbollar en gång. Nickade förresten en fotboll på träningen också (: Sen följde jag med henne till bussen. Skönt att gå lite på kvällen. Nu ska jag strax äta fika och kika på Heroes.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger Japp, skööönt! Man höll ju på att somna ibland, men dina regler är till för att följas (i alla fall vissa)! :P