onsdag 10 september 2008

:]

Har just skrivit ett lååångt mail på MySpace till en tjej från Egypten som ville bli min kompis där, skoj! Skrev om allt från min mattekarriär, vart jag rest och vill resa, mitt projektarbete och hur det känns att fylla 20. Plus massa mer. Är rätt snurrig i huvudet nu. Också är jag kissnödig hela tiden för druckit alldeles för mycket juice, för er som vill veta det^^
Vad har hänt då? Här kommer lite dagvis:
Söndagkväll:
Mo ville också se Hedwig And The Angry Inch så blev att se den, UNDERBAR UNDERBAR. Vi började sortera New york bilderna också, så jag kan göra mina album någon gång. Mo vill nämligen att vi ska albumstund tillsammans =D Den bästa filmen någonsin <3>Måndag:
Var hem till mamma och hämtade de hockeygrejer som var kvar. Egentligen skulle hon skjutsa hem dem till mig, men dagen hade inte börjat bra för henne med massa kaffekokningsstrul och med tanke på söndagen ville hon inte ta ut bilen, HAHA. Min mamma de! Åt mat där, kyckling, ris och currysås. Gott. Curry är så gott. Gick bra att gå hem sen. Hade axelskyddet på mig, haha resten av sakerna i cykelkorgen och klubborna lutade på sadeln och korgen. Men måste ha sett lite skoj ut.. Innan jag gick hem mötte jag Anna utan för Stora Sparköp också och lämnade fotbollsskorna eftersom jag inte kunde vara med på träningen lite senare, dem skorna är lite större. Hoppas det gick bra sen. Stackarn.. Klockan 18 blev det dags för sista Barmarksträningen, var riktigt roligt. "Har du med dig matsäck" sa Micke till mig haha, för jag hade med mig lite grejer i en påse. Och nån sa "har du kork nu" till mig för jag hade ingen kork på min vattenflaska förra barmarksträningen för hittade den inte ;D Sen delade vi upp oss i två lag, vi var ju duktiga och gjorde ett eget lag Antonia Team haha. Men så körde dem ett-två sen istället. Jag tror jag kom i rätt lag, borde ha gjort det.. Antonia hamnade i mitt lag så vi var fortfarande Antonia Team eller Team Antonia som man kanske brukar säga men jag personligen tycker att det låter mycket roligare med Antonia Team! Först blev det fotboll. Jag gjorde vårat första mål, wöö! Sen vann vi matchen med lite godkända mål av domare Peter som kanske inte egentligen var mål.. Så det kan gå ;D Sen blev det brännboll, inte favoritsport. Kan inte säga att jag är en särskilt talangfull brännbollsspelare.. En gång när mitt lag var inne (dem som skulle skjuta) så var alla utom jag ute på banan, så allt hängde på mig.. Oh my! Körde klassikern sneslag. Men var för snett enligt Micke och Andreas, bläblä.. Andreas sa nåt med att "Det var värlsrekord i sneslag" haha, alltid något:D Fick slå om och några i mitt lag hann komma in. yeah! Vi brände ut det andra laget två gånger, fast visserligen kom vi fram till att man förlorade på att vara laget inne. Sen blev det säckhoppning, min starkaste gren av dem alla;D Nej usch. Men hann träna lite innan.. Mitt lag förlorade på den grenen "/ Sen blev de gå-med-en-sked-med-en-potatis-på-grenen. Var inte så talangfull i den heller.. Mitt lag förlorade i den grenen med, men! VI VANN ALLT! Heja Antonia Team! Sen var jag inne i ishallen en stund för första gången, lovely! Sen kom Mo hem till mig. Vi sorterade klart Ny bilderna, några det blev då^^ Och började titta på The Hills. Rolig serie! Skulle visa henne så långt jag kommit med hockeyfilmen också, men då funkade den inte. Jäklaskit... Så efter jag kommit tillbaka från ha följt med Mo till bussen började jag om med filmen. Satt från ungefär kl 12 till 06.30 på morgonen, haha. Det tog lite tid. Sen fikade jag och tittade på två Friends avsnitt (Hittat skivan jag var på, woo!)
Tisdag: Den sora dagen!
Eftersom jag var vaken till typ 8 på morgonen sov jag till nästan fyra när pappa ringde och väcke mig. Kan inte säga att jag var på särskilt bra humör då när jag vaknade.. Pappa lånade mitt kort, men det funkade inte. Så jag cyklade upp till bruket för att ta ut pengar med då tog automaten mitt kort och sa att jag skulle gå till banken. Men banken var stängd. CRAP! Det gjorde inte dagen vidare bättre. Men blev lite popcorn, Dajmtårtaleftovers från igår och min hockeyfilm (Blev inge bra..) och The Hills tittande. Ju längre dagen gick ju bättre humör blev jag på! Sen var det dags, första is träningen :) Syster Yster skjutsade mig med alla sakerna ner till ishallen. Tack!:) Även var hon tidig:O haha :D Trodde jag skulle vara först där, men nästan alla var redan där.. Lite populär man är då, haha! På en gång när jag kom in sa Mathilda att jag skulle sitta bredvid henne och efter det sa Therese I att jag skulle sitta bredvid henne. Så jag ställde ner mina saker på golvet i mitten av omklädningsrummet.. Lite senare satte jag mig längst bort bredvid Mathilda. Hon undrade vem det var som kom med mig, haha. Hon hade aldrig sett syster min. Spelade lite fotboll i korridoren med Mathilda och Therese I. Vilket man egentligen inte får.. vaktmästaren kom ut och både jag och Therese sprang in och satte oss i omklädningsrummet, haha ;D Anders gick förbi och Mathilda sa "Vem var det?" Hon kände inte igen honom.. Sen gick vi och spelade lite nedanför läktaren. Aning vilda vi var då, särskilt Mathilda och sen Therese I också. Mathilda med en bit av Therese Is hjälm :P Körde våran gamla hederila roliga uppvärming också! SÅ FIN! Sen blev det att byta om. Skoj! Jag och Mathilda är dem speciella! Tröjan ska ju vara bakochfram, var ju bara tvungen när det var första träningen. Men den trenden kommer komma snart, då kommer folk prata om oss som AnnSophie sa, haha. Underbar härligt med is sen! Lite lässkigt bara. Och en aning ont man fick i fötterna då. Först Stina, har inte du ont i fötterna och sen Therese. Men va roligt det var! Längtar tillsimån när nästa träning är! Efter träningen fick jag en rolig video av Mo. Hon var ute gick och man såg hennes converse skor bara. Var Converse dagen och när jag träffade henne hade hon inte Converse på sig, hon hade hoppats på att jag inte skulle märka det, haha! Skrattade åt videon och Mathilda undrade vad jag skrattade åt. Berttade om våra dagar och Mathilda sa jaha, det var där du var så rutig, hon hade sett mig i bilddagboken på rutiga dagen.. Nettan sa at hon tyckte jag var fin idag med kläderna, tack. Alltid roligt att höra. Syster tyckte mina strumpbyxor var snygga.
"Vart har du köpt dem" - Carro
"..Sundsvall" - Jag
"Finns det bara en affär där?" - Carro
"Öh, vad heter den där stora affären.." - Jag
"HM?" - Carro
"Åhlens" - Mo vilket var rätt ;D

Efter träningen tittade jag på avsnitt Friends och sen skype jag med Maria. Sen fastnade jag framför datorn till typ fyra-tiden.. Satt och tittade på massa Hedwig videosar på youtube <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiRzUb2WeTBv7OuBs47EVeN_arAhqepUGZEBNRWHa-Z-Modz60nRlVKw2658sAwPMU7aouriizO7ofLC7OzWSGcjXOXqvenE_nDziD-vFT2tVxNKBe72Rn-vytzu2oeMxP-l1BQE5fVSDqK/s1600-h/DSCF5746.JPG"> Hur fyndig är inte jag då? =] Men måste nog lämna in min lite skadade dator snart, palla! Efter lite surfning började jag laga mat, chili con carne. Mitt i kom Mo. Kompå att jag glömt vitabönor. Så vi gick Lilla Sparköp. Utanför mötte jag Majko som frågade om det var skönt att vara ledig. Inne såg jag Roger. Men blev aldrig läge att hälsa och vet inte om han kommer ihåg mig heller. Han var ju inte på samma ställe den här sommaren.. Hemma igen tittade vi på mer The Hills och skypade med Maria aka den svarta ormen. Mo åkte hem med 19.45 bussen och jag fortsaatte skypa ett tag med M tills hon övergav mig. Så viktig var jag alltså =P Tittade Idol, en bra kille och en superbra tjej båda från Värmland! Pratade lite snabbt Maffia med Fredrik och ändrade min röst..

Låång blogg blev det. Inget konstigt alltså^^ Nu ska jag snart äta lite kvällsfika och se nån serie. Sen blir det att sova, tidigt idag, trött. Undra hur länge jag bloggat, klockan är nu 23.38 får se när jag började..

Inga kommentarer: