onsdag 17 september 2008

Sundsvall - Den Andra Delen

Eftersom jag inte kom iväg nåt till Sundsvall så kan vi inte få någon ny historia därifrån men här kommer fortsättningen får förra gången. Bättre sent än aldrig, vilket jag använder rätt ofta ;D
Två bilder från när jag och Maria var på Ica på måndagen.

Efter vi ätit färdigt (Faijtas var supergott, har varit sugen på det jättelänge nu efter det..) blev det häftigaste sittstället ledigt. Det var en säng/soffa liknande sak. Supermysigt. Låg ett tag och vilade där först innan vi fikade.
Blev lite konstnärliga svartvita bilder där =P
Lite halvdum som jag är köpte jag varm choklad sen när vi skulle fika, jag gillar ju aldrig det ute så var även fallet denna gång;D Mo & Maria gick och köpte fika och jag satt kvar för mig själv. Men tillslut kom dem tillbaka, och det jag åt var gott eaf (: Sen gick vi tillbaka en stund till Maria, fast var inte dä så länge utan gick ut igen för att gå på O`Learys, men det var 20 år där så vi gick där ifrån. Lekte lite i en lekpark "Jag kommer inte neeer":D Tittade lite på havet också. Hörde ett plupp och trodde jag tappat ner kontokortet. För jag trodde jag hade den i en ficka men sen så hittade jag den innuti passet tur var.. Sen gick vi till Max och käkade. Det var skoj! Det var två stycken som kom tillsammans men som satte sig på olika platser och den ena ropade till den andra och frågade varför han satt där borta;D Och så kom det in en kille och Maria sa Hey Jimmy och så tittade han kanske hette Jimmy, haha =P Så jag log till honom och han log tillbaka och det var en Hey Jimmy :D Sen gick vi till Macken bredvid och köpte cola. Killen framför oss i kassan tappade en tialott på backen och Maria berättade för honom att han tappade den. Han tyckte Maria var ärlig som inte tog den själv.. Innan det hände så hänte nåt roligt men jag minns dte inte nu.. Hans kompis sa något till honom och vi sa hoppas ni inte vinner eller något sånt för det var något om att det skulle bli konstigt då.. ää, det var något.. Sen gick tilbaka till Maria genom dem fina tunlarna. Sen blev det cola med Marias nya coola isgrejer. Yeah.
Sen blev det att sova. Nästa dag var hem dag. Käkade på samma ställe igen och jag åt samma mat igen. Sen blev det att åka tåg igen. Maria tittar igenom tågfönstret=D Sov mest på vägen hem och lyssnade på Hedwig. Bussen hem från Gävle sen var rolig. Roliga tanter som skulle åka hem. "vi måste visa biljetten också" eller något sånt. Det var kul eaf :D Det hela var en riktig rolig rsa, fina dagar nere i Sundsvall!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Nere i Sundsvall" XP
"Man kan inte vara nere med ballong" som en välbekant Puh-björn brukar säga och här finns det många ballonger.