onsdag 17 september 2008

Beer Bad

BuffyBuffyBuffy. Ah så bra! Börjat titta på avsnittet Beer Bad, haha så roligt! Det finns till och med ett The Buffy Award, Veronica Mars vann det 2005. Läs mer här: http://www.salon.com/ent/tv/feature/2008/09/06/buffy/index.html

Idag har inte hänt vidare mycket. Vaknade av att Syster ringde några minuter innan min mobil skulle väcka mig. Efter en stund tittade jag på tre, fast det sista ett dubbel avsnitt av Friends. Dem sista i säsong 9. Bara en säsong kvar nu tills det blir att se om det igen.. Kul när dem är på Barbedos, och Mike kommer tillbaka <3>"Det ser ut som nån har skrämt dig" - Inger om hans hår, Ludde som denna gång faktiskt sa hej till mig. Har tvättat idag också, jag tvättar mest av alla Maria känner, haha! Det har jag fått av mamma ;D Men det var faktiskt längesen jag tvättade nu, kommer inte ens ihåg gången innan idag. På kvällen blev det att äta en favorit, Findus Tacogratän fast det får man inte äta för Carro, "laga din egen tacogratäng" haha:D Men det är ju så gott! Inget man skulle tro att jag ska tycka om..

Igår var det hockeyträning. Och jag kunde vara med! Köpte såna där skavsårsplåster Krisse tippsade om och dem funkade! Fixade med mitt kort också, så nu kan jag ta ut pengar igen, fingemang! Och så åt jag lite pannkakor hemma oss mamma. Roligrolig träning. Mötte Elna utanför och när vi kom till förrådet fick vi ett papper av Micke vi skulle fylla i. Var ett sånt där papper vi fyllde i förra säsongen också, om vilka man vill spela med och sånt. Jag och Elna kom på lite nya frågor, HAHA! Svaren på alla blev Antonia"D Jobbigt att skriva sånna papper, svårt. Men Elna berättade vad jag kunde skriva på vad är din starkaste sida, klubbteknik så jag gjorde det. Jag tyckte hon skulle skriva skridskor på sin vilket jag tror hon gjorde. Sen skrev alla lika mig på vad vi skulle ha för mål, haha ;D Fick även hjälpa Mathilda med henne starkaste sida, jag försökte titta in i framtiden eller var det var jag gjorde, haha ;D
"Vilken är din starkaste sida? Min vänstra.." - Antonia, haha!
Var en rolig träning också, jag och Mathilda hade en tävling om vem som gjorde flest mål haha hennes idé. Tror hon vann också.. Gjorde mitt uppdrag också, gjorde en ny skiva. Gjorde också en med Mp3 låtar men den funkade inte där.. Jag fick också städa, fast jag inte var sist.. ;P Men hittade mig en 50-öring, klubbkassan utökades!

Inga kommentarer: