onsdag 3 september 2008

Sommaren 08

Sammanfattning av sommaren 2008!

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Jaa (:
- Dog någon som stod dig nära?
Nej.
- Vilka länder besökte du?
Frankrike.
- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Ja, få se Sex Pistols och se John Cameron Mitchell live som dessutom tog min hand. Och mitt sommarjobb på Ovako så klart. Och att ha osedda Gilmore Girls avsnitt kvar..
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
27 juni, 2 augusti och 16&17 augusti.
- Största misstaget?
Jag vet inte..
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.
- Bästa köpet?
Mina nya soffor.
- Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Paris.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det mesta! (:
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Hedwig And The Angry Inch soundtracket. Bästa skivan!
- Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Rest.
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, fast det har varit jätteroligt men har tagit upp mycket tid.
- Hur tillbringade du midsommarafton?
Med syster, Lova och Nino hemma oss systers pappa och massa släktingar till dem . Jätteroligt var det!
- Blev du kär i sommar?
Nej. Eller lite grann såhär inte på riktigt.
- Hur många förhållanden?
Inga.
- Favoritprogram på tv?
Sugar Rush
- Bästa boken du läste i sommar?
Jag har bara läst ut en bok, första Gossip Girl boken men håller på att läsa The Shinning nu den är nog bättre.
- Största musikaliska upptäckten?
Hedwig And The Angry Inch <3
- Något du önskade och fick?
En rolig sommar och det fick jag.
- Något du önskade dig men inte fick?
Ja..
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Jag hade inte sommarlov.
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja.
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Rolig.
- Vad fick dig att må bra?
Mina kompisar och allt roligt som vi gjorde.
- Vem saknade du?
Mina gamla kompisar, träffade inte dem så mycket under sommaren tyvärr.
- De bästa nya människorna du träffade?
John Cameron Mitchell, fast han kanske inte gills..
- Sommarens sötaste?
John Cameron Mitchell.
- Sommarens hetaste?
John Cameron Mitchell igen haha.
- Sommarens största kärlek?
Min kärlek till Hedwig And The Angry Inch ;]
- Sommarens besvikelse?
Att det knappt var fint väder.
- Sommarens bästa?
Resan till Paris, att jag jobbat, Pride & Hedwig And The Angry Inch!
- Sommarens snällaste?
Mo & Maria (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin lista!! :D Sötnosen där!

Anonym sa...

Det är så kul med sådan där sammanfattningar, lilla gobit <3