söndag 7 september 2008

Tacosknytkalas

Idag har jag varit hemma oss familjen Westling på tacosknytkalas, gott och roligt! Mamma skulle komma och hämta mig men hon ringde och sa att bilen inte startade, haha.. Hon har inte använt den på flera månader.. Så gick till Ica och handlade det jag skulle ha med mig medan Johnny fick komma och hjälpa mamma. Sen funkade bilen eaf och jag, mamma och Lb åkte och tankade där längst bort för mamma tyckte det var bäst för att det nog inte var så många där utifall bilen inte skulle starta sen igen.. Fast det var massa folk där.. Tyskar säkert =P Gick bra för mamma att tanka, HAHA! Kortet fastnade i automaten. Lite arg hon blev då.. Fin video det där.. Men jag kom på att man kunde försöka få ut det med en nyckel och Daniel kom på att om jag tryckte in kortet mer med nyckeln kanske det började om och hade ut kortet igen, vilket funkade. Vilka genier hon har till barn :) Lekte massa med Lova och Nino först medan dem höll på att laga mat. Vi åt låtsas mat och jag stoppade in maten innanför tröjan efter jag ätit den så det blev nästan som på riktigt, sen gjorde Lova också så :D Tillslut hade vi jätte mycket låtsasmat innanför tröjorna :D Vara moster Hanna till Lova och Nino är ett av de bästa sakerna som finns, dem är bäst <3 haha ="D">"Vad var det han sa som jag skulle komma ihåg jämt.." - Carro nåt sånt om en film hon såg fredags, länge hon kom ihåg det ;D Inte ville hon spela brädspel med Johnny heller, bevara mig eller vad hon sa :D Nu har Mo kommit, på en gång började hon tjata om dem där bilderna... :P

Inga kommentarer: