fredag 26 september 2008

"Jag kom just på en sak, Anna blir Anna både framlänges och baklänges"

Håller på att läsa ikapp Josefin Crafoords blogg på VR, efter den har jag bara Ebbas kvar att komma ikapp men det är nog väldigt mycket läsning, underhållande men mycket.. Men det får bli när jag kommer hem från Stockholm. Vad allt var mycket lättare när man arbetade på Ovako..

Nu har jag bara lite disk kvar, började tidigare idag men hann inte så långt så fick fortsätta nu på kvällen.. Skulle tvätta också men för en gångs skull var tvättstugan upptagen.. Lite städning tänkte jag också underhålla mig med idag men helt plötsigt kvar klockan efter 17 och det var dags att tänkla på mat. Som följde med en för nära träning, måste börja äta mat tidigare. Sista fotbollsträningen idag, min första själv utan Anna vid min sida.. Men det funkade bra! Förstod inte riktigt övningarna men det är bara att göra som dem andra och den andra förklarade Emma för mig (nu vet jag vem du menar Carro). Sen spelade vi resten av träningen, ar lite segt i början men sen kom jag in lite mer i spelet och det gick mycket bättre då blev det mycket roligare. Gjorde två mål också, woo ;D Ett på värsta fina passet av en jag inte minns vad hon heter nu så det var öppet mål. Kul att spela eaf, men fick ont i skavsåret igen, dumma fotbollsko. Så därför är det lite bra att det var sista träningen, så kan det få läka och jag kan dessutom fokusera allt på hockeyn. Men blir att ha på ett nytt plåster innan jag somnar så jag kan gå vanligt imån i Stockholm. För imån åker jag och Mo med SGS bussen till huvudstaden. Ska bli superroligt! Mo var förresten här en stund efter min träning. Vi tittade på The Hills s.1 extra material, vad är det med dem.. Måste dem ha så mycket extra material jämt! Hängde tvätt gjorde vi också, tvätt som jag får tvätta om när jag kommer hem :/ Hann inte tvättas klar innan strömen i tvättstugan stängdes av som var innan klockan tio. DUMMA HOFORSHUS! Så nu kommer det bli tvättmedel över allt igen.. Blev liten springtur sen till Mos buss, var visst bara tre min kvar när vi hade rätt långt kvar. Men vi hann och busschafören blinkade med ljusen åt och och visade med händerna att vi kunde sluta springa.

Igår var jag hem till mamma och hon klippte mig och färgade håret, sen träffade jag Mo en stund innan det blev dags för hockeyträning. Körde en special variant av straffturnering, haha. Man skulle göra en målgest om man gjorde mål (Men eftersom ingen gjorde mål ändrade dem till att man skulle göra en målgest vare sig man gjorde mål eller inte), den som gjorde finast vann en tejp:D Och Antonia vann! Grattis haha!

Ska kika på Idol från tidigare idag som jag spelat in och sen resten av femte avsnittet av 90210, sen ska jag försöka sova så jag hinner med det också..

Inga kommentarer: