onsdag 28 januari 2009

SkojSöndag

Blev en mycket rolig söndag, en mycket händelserik. Först gick jag upphyffsat tidigt för att gå ner till ishallen och jobba till klockan 11. Camilla frågade mig dagen innan ifall jag kunde komma en halvtimme tidigare, och klart jag kunde det. Så stod själv där första tiden tills Petra Larsson och hennes pojkvän Jonatan kom. Tycker det är riktigt roligt att stå i cafeterian, eller bara ifall man slipper diska och göra toast :P Han domaren jag inte kommer ihåg vad han heter just för tillfället kom i cafeterian några gånger, en gång frågade han om jag sett Mathilda som skulle döma matchen med honom. Och en gång tittade vi lite på skidor, var en svensk som van det "Italienska Vasaloppet" som han förklarade för mig, heja Sverige! Det du Nisse! ;) Så gick ut och tittade lite på matchen ibland när det inte hände så mycket i cafeterian och tittade hur det gick för Mathilda, hon är så modig som vågar döma! Det vågade inte jag efter att jag gick domarkursen.. Skickade sms till henne sen efter matchen och skrev något att hon var bra idag. Sen kom hon in i cafeterian också, hon hade visst ramlat haha.. Roligt när Jonatan skulle göra en korv med bröd men hörde fel, HAHA :D

Sen blev det att gå hem och fick sms av Elin om hon kunde komma och hälsa på vilket hon kunde. Roligtroligt att träffa henne igen, det var länge sen. Senast tror jag var på Annas barnkalas. Vi tittade lite halft på reprisen av Lets Dance (Tittade lite halvt i fredags och lite grann i söndags..) och pratade en massa. Tills Syster och Lova kom hit, skulle egentlgen åka upp till dem och hälsa på men syster tyckte det var så stökigt hemma hos mig så hon kom hit och städade :D Men tack för hjälpen kära syster <3>
Sen blev det handboll också, gick inte bra för Sverige.. Det var bättre på den gamla goda tiden.. I halvlek skyndade sig Elin hem, undra om hon hann.. Lite senare åkte vi och hämtade pizza ch sen vidare till Roberts för att äta den med resten av familjen Westling. Marie och Janne var där också, fast dem åkte nästan på en gång. Gott med pizza. Särskilt för Johnny, höhö. Efter att ha blivt slickad på kinden av sötNino skjutsade Carro hem mig för att lägga duken på bordet som hon strukit åt mig och sen vidare till ishallen där vi skulle städa läktaren. Men när jag kom dit var dem nästan klara så jag behövde inte göra något.. Skönt.. ;)

Sen fixade jag hit brädorna, för Anna och jag skulle ut och åka.Haha, men var mycker roligt. Särskilt efter ett tag när jag vågade åka ända ner. Vi byggde också en häst/kamel/björn och allt det nu var.. Blev ett litet snöbolls krig också och lite snö. Rätt gott ju :D Sen när vi var helt slut gick vi hem till mig efter ett stop på Statoil för vår favorit korv och drack cola och tittade på filmen John Tucker Must Die.

Inga kommentarer: