tisdag 20 januari 2009

Sista labben

Dagen efter åkte jag till skolan igen. Tror det var den här dagen Charlotte vinkade till mig från skolan när jag var precis utanför. Tog ett tag innan jag vinkade tillbaka, för trodde inte hon vinkade till mig för såg inte att det var Charlotte utan jag bara tänkte vem vinkar till mig.. Jag kom först men strax efter kom Olov också. Vi gick och lånade 3D glasögon till filmen och ännu längre (Det var en krånglig väg det..) för att låna vita rockar hos kemi avdelningen. Fast det var ingen där så gick därifrån tom hänta om bortser från glasögonen Olov så fint hade på sig :) Lite senare kom resten av grupp 3 också, så jag Olov och SMartin gick tillbaka dit, Olov trodde jag skulle hitta tillbaka dit själv, haha höga förhoppningarna han har på mig.. Men när vi var där igen var det även kemilärarfolk där också, så vi fick låna oss tre rockar. När hon först såg oss utbrast hon "Vilket gäng! Vad vill ni?" det lät så roligt. Fina vi var när vi gick där genom skolan i våra vita rockar. Charlotte hade sett mig senare också i den fina vita rocken, haha. Hann inte filma något innan föreläsningen sen, utan blev att sitta i deras samlingsrum och bestäma roller. Jag blev castad som robot och psykhem doktor :D KMartin blev inte så glad över sin roll, men så är det hä hä. Sen blev det sista föreläsningen, SORGLIGT! Jag har gillat föreläsningarna jättejättemycket. Robban visade oss några jättefint gjorda animerade klipp. Och under hela tiden hade vi tre på oss våra vita rockar och Olov även glasögonen..Fick sluta en halvtimme tidigare och vi började filma våran sista labb. Var nere i källaren i det roliga rummet vi hittade och spelade in psykhemscenerna. Olov var duktig i huvudrollen och vi bestämde oss för att göra filmen på engelska. Spelade både robot, psykhem doktor och död denna gång. Roligt när jag berättade för farmor och Lars när dem var här att tidigare att jag spelat död, det kan jag ju för det är jag ju bra sa dem, haha :D Lite roligt att ringde precis när jag spelade död också, så kunde inte svara pågrund av det, hä hä. Blev kvar lite längre i skolan än jag planerat men vi fick rätt mycket av filmandet gjort eaf.

Inga kommentarer: