tisdag 27 januari 2009

Vi har krig

På lördagen gick jag upp hyffsat tidigt och gick ner till ishallen till 11.30 för att jobba i cafeterian till klockan två. Var mycket roligt! Stod med Maddis och Therese Is låtsaspappa och våran materialare Nisse, som är hur rolig som helst! :D Therse var också där, men gick mest runt och sa "kan du skjutsa hem mig?" till Nisse, haha. Sen frågade hon mig med också, jag tror hon var lite uttråkad. En aning bara ;D Jag och Nisse som kommer från Norge hade lite krig om vilket land som var bäst i sport. Jag sa att Sverige var typ bättre på allt förutom skidor. Roligt var det, och särskilt när han sa till Therese att vi hade krig. Roligt att försöka förstå vad han sa också, eftersom han pratar på norska och jag är sämst på att förstå Norka och Danska, men det gick hyggligt bra. En rolig gut det där :D

Sen var jag hemma en stund och försökte komma på vilken tid Anettes kalas egentligen skulle börja, haha. Eftersom matchen blev inställd kunde jag nu gå min mosters kalas stället. Var ett mycket roligt kalas. Blev bjudna på mycket god tacos. Jag älskar tacos! Lova och Nino var en aning galna och sprang runt runt och runt. Nino tyckte det var roligt när Sassa viftade med svansen och han fick den i ansiketet och så sa han "Den/hunden slog mig", haha :D Fina påsar dem fick av Anette också som fylldes med tacos chips. KulKulKul med kalas. Det var nog sista på ett tag nu Carro, nu fyller dem inte år på länge haha :D

Inga kommentarer: