onsdag 14 januari 2009

Nyår

Nårsafton var mycket rolig trots allt. Tog sällskap med mamma till Moster Anette, Mosman Johan och Kusin Billy och för att inte glöma hund Sassa. Kom lite sent för att jag var lite sen inte ovanligt förekommande men jag har blivit lite bättre tror jag faktiskt. Jag tror Lars ligger bakom det lite faktiskt. Roligt att träffa släkten eaf. En del släkt som jag inte sett på länge, som moster Lena och Kusin Emil :) Och Billy var hungrig men Anette tyckte att han skulle vänta på dem andra och mamma tyckte att han blivit så smal, inte så konstigt tyckte Billy som aldrig fick äta, haha. "Jag skulle äta imorse, då fanns det bara knäckebröd. Det blir man bara smalare av.." - Billy :D God mat, mycket goda sallader där. Och mamma visste inte vilken av dem som var godast, alla vara goda men det fanns en som var lite godare tyckte hon men eftersom hon hade tagit av alla samtidigt visste hon inte vilken det var.. ;] Lena tyckte att något var annorlunda med mig.. Lite underligt.. Anette tyckte att det var för att jag strålade. Sen blev det lite halvlässkigt ;p Och lite mobbad jag blir för det, hela tiden haha. Sen gick jag ner en våning och körde Word Tour med Benjamin. Han var lite galen. Sen kom Anette också och vi körde lite. Skoj skoj. Hon undrade om jag hade provat köra på hard, för jag var så duktig.. Sen kom syster och hennes kompis förbi och hämtade mitt Playstation och SingStar dem skulle låna. Roligt att träffa henne på nyårsafton också :) Alla var helt sega sen, dem flesta satt och tittade på något tråkigt fisk program på tv, mamma hade gått till Lars och Vicktoria, Lena och hennes manliga bekanta hade åkt hem för Vicktoria var sjuk. När det blev dags för hockey gick jag hemåt, fick sällskap av Anette, Johans syster jag inte kommer ihåg vaf hon heter just nu och Johans systers barn jag inte heller kommer ihåg vad han heter just nu och hund Sassa en bit :) Mo skulle komma hem till mig, men hon hade tur att hennes middag drog ut på tiden så hon slapp titta på så mycket hockey :P Men vilken match! Väldigt fint hockeygodis! Fint att fira nyårsafton med en sån härlig seger. Tillslut kom Mo eaf, några timmar sen bara :P Fick se dem sista minuterna av den fina matchen. Sen gick vi upp till familjen Sandström igen för att fira tolvslaget och titta på raketer. Först skålade vi inom hus och sen blev det att gå ut. Det var mycket roligt! Roligt att vi gick tillbaka dit.
Nyårs flyggrej, fint!
Mo framför massa släkt :)
Tända nästa flyggrej.Raketer! Sen gick jag och Mo till folkan för där brukar folk visst mötas vid tolv slaget. Var väldigt mycket folk där, fast mest några år mindre. Men träffade Lillebror där och Bia. Och Emelie. Och sen fick jag en Nyårs kram av Antonia innan jag och Mo vandrade hemmåt och tittade på Sex and The City tills Mo skulle hämta sin syster. Mycket rolig Nyårsafton! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med, en riktigt fin nyårsafton! Men en mindre fin mupp på en bild där, jäkla min jag gör! Cool bild du fick på flyggrejen förresten! :)