söndag 18 januari 2009

In the middle

Skolan började inte så hårt för på torsdagen behövde jag inte åka in utan var hemma och tittade på en massa Veronica Mars avsnitt på SVTs maraton. Tittade lite nästan varje dag, fina tider det. Till och med spelade in lite :P Torsdagen skulle ägnas med skridskor i Barkhyttan med Mo men blev istället utbytt mot Gävle och Java. Och så vann Brynäs fast jag bara var i Gävle. vilken makt jag ruvar på. Det var nog än nödvändig stund på Java även om jag inte sa så mycket kanske. Tittade mest ut genom fönstret. "Det ser ut som att alla som ska gå ut ska gå fram och krama dig." - Jag till Maria, men det såg ut som om dem skulle det. Don´t be sad, sad girl. It just takes some time, Little girl, you're in the middle of the ride. Everything, everything will be just fine, Everything, everything will be alright. :) Vi vill bara träffa dig lite oftare även om det inte går <3>"Sen blir det så här avocado...nej jag menar lavin." Jag har det inte alltid lätt jag. Sen blev det lite donken också innan Ms far och farfar kom och hämtade oss. Blev några missförstånd där, höhö. Men vi fick ju n extra choklad milkshake eaf och jag fick en större vanilj milkshake. Sen lurade Maria mig att dricka chokladen och sa att det var cola. ;p

I Hofors fick M åka där bak, vi var alla lite avundsjuka.
"Men farfar sa 'Jaha, hejdå innan han smällde igen dörren'." - Bosse
"Jaha, oj." - Mo
"Ja just det Moa, det var ju vi som var orövliga." - Jag
Jag har det som sagt inte lätt. Blev lite Singstar och Worldtour sen, skoooooj!

Inga kommentarer: