söndag 18 januari 2009

:)

När jag kom hem från skolans första dag efter jullovet mötte jag Anna och Petra nästan på en gång. Vi åkte och köpte pizza och åkte hem till Petra och tittade på filmen Alive. Sen ringde Sanna på Skype till Petra direkt från Washington. Så coolt att hon är där. Men hon hade inte sett presidenten. Sen ringde vi till lite ramdom personer vi hittade på Skype, haha det går alltid så bra. Sen blev det att se klart filmen, hemsk film. Tänk att det har hänt på riktgt. Sen kom Petra Lange också, längelängesen man umgicks med henne. Såg henne på juldan men det var bara väldigt snabbt, men hann ju berätta då eaf att vi ledde serien, höhöh när hon frågade hur det gick med hockeyn. Här är hon!Och här har hon just hoppat :DOch här Petra som äter chips. Vi spelade två spel, den första var det jag och klacken mot Anna och Petra. Det var ett roligt spel! Vi vann , om jag inte minns fel. Det är konstigt, vinster brukar jag inte glömma ;pSen spelade vi Så Ska Det Låta, då förlorade tyvärr jag och Anna mot Petrorna. Men vi kämpad duktigt! Anna skulle välja vilken färg vi skulle vara och sa "Gul, för att ingen annan vill ha den" och precis innan hade Petrona valt gul :D Blev en tidig kväll för Petra L skulle upp och plugga dagen efter och Anna skulle upp och jobba. Jag upptäckte att jag inte hade mina nycklar.. Kom på att dem måste vara hemma hos mamma, bara det att ingen var hemma hos mamma så blev tvungen att gå upp till Bönhusberget och hämta Lb nyckel till mamma som han hade lagt i brevlådan eftersom han skulle sova. Anna följde med mig upp så det gick bra, tack så mycket för det Anna! :)

3 kommentarer:

Elin sa...

Hanna, Hanna, så roligt det låter! Påminner om the good old days då vi sågs varje helg och körde filmkvällar. Fast då var det inte ofta att det blev tidig hemgång! ;) Var ju sjuk i princip hela lovet så fick ju inte träffa NÅN! :( Blir hemma några helger framöver nu dock så hör av dej, hör av dej så får vi ses allihopa igen! Kommer t.ex. i helgen. Så hör av dej om du är fri! Saknar er. Kramen. ^^

Hanna sa...

Jaa, det var mycket roligt! Jaa, fina tider det! :) Vad tråkigt att du varit sjuk så länge! Jag pratade lite med Anna om att hitta på något på lördag så hör av mig till dig imorgon och hör om du kan då, hoppas! :) Saknar dig med!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.