söndag 18 januari 2009

Skridskor!

Men på fredagen åkte jag till skolan igen. Fick reda på det vid 12 ungefär, haha. Dock gjore vi inte vidare mycket. Gick runt lite i skolan och letade efter bra platser att spela in på. Hittade värsta kapet nere i källaren. Perfa som mentalsjukhus! Kollade av vem som hade vilka saker hemma, var en del saker som behövdes till våran film som kartong.. Hann åka hem tills jag och M&M hade bestämt oss för att åka skridskor på plan vid Barkhyttan. Hann åka 45 min ungefär innan Mos pappa skjutade mig och Maria till Hofors och mig till ishallen. Där fick jag reda på att Mathilda och Therese typ åkt därifrån precis innan vi kom. Blev en spännande match mellan Mo och Maria eaf med mig som målvakt utan klubba. Jag tror det hela slutade med en Maria vinst. Moa Toa du får smygträna lite! Therese hade glömt sin vattenflaska och sina skor där uppe så jag sa att jag skulle hämta dem åt henne. Therese och Mathilda bråkade lite om vart vattenflaskan stog, så jag skulle komma ihåg vart den stod så dem skulle få veta vem som hade rätt, sa att jag kunde ta kort ;p Efter träningen skar jag mig på skridskon, inte lite blod det kom då. Var lite svårt att försöka klippa ett plåster själv men fick hjälp av Lunka sen.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.