lördag 24 januari 2009

Fredags städning och fredags träning

Hade ställt klockan på tolv men snoozade lite grann när Syster Yster ringde. Fint samtal :) Fick prata lite med Lova och sen lite med Nino vilken Carro sa att han skulle säga nu kommer jag inte ihåg det igen men nåt rolig med trött. Jag svarade eaf att jag var pigg och så upprepade han det, haha :) Sen fick jag nåt ryck och gick upp och städade, mest köket och toan men blev at flytta lite gejer också.

Sen blev det träning, skoj. Tidningen var där, så blev att posa lite under genomgångarna ;) Körde mycket skott, brabra. Det behöver jag träna på. Efter träningen ställde jag upp tillsammans med Mathilda, Therese I och Eken att bli interjuvad av tidningen som är Arbetarbladet. Så håll koll i den kära läsare så kanske ni får se mig och läsa om mina fina hockeytankar.. Fast det var inte så spännande frågor mest vanliga frågor. Men rolig toch lite fult när Mathilda svarade att hon hade varit i ishallen och tittat på killarna när hon såg lappen att man kunde prova på och spela damhockey till hur hon började spela hockey. Hon menade det som att hon avr här och tittade på hockey, och eftersom vi är det ända damlaget Hofors så sa hon killarna, men reporten tog som att hon var där för att titta på killarna.. Haha =D Mathilda försökte få honom att skriva hockey istället för killar men icke. Är han journalist så är han :P En liten stund efter att jag kommit hem ringde Micke och sa att matchen var inställt för att Njurunda inte ville åka hit i snöstormen vilket är förståeligt.. Men mycket tråkigt! Var taggad för match och verkade som om det var fler som var det. Nu är frågan om dem lämnade WO eller inte, Hanna hade sagt att tränarna sagt det till henne..

Inga kommentarer: