söndag 18 januari 2009

Han som delade ut bröd och vin!

Efter träningen fredagen nio dagar in på det nya året kom Mo och hämtade mig och Maria i Hofors för att åka vidare till Barkhyttan. Jag hittade inte Thereses skor men jag hittade eaf hennes vattenflaska. (Det visade sig dagen efter att någon av killarna som också var där hade tagit skorna åt henne och det visade sig också vara Therese som var den som hade rätt). Roligt att vara tillbaka hemma hos Moa, man får ju aldrig vara där ;p Jag gömde tekningen jag målade åt henne, och det tog jättelång tid innan hon upptäckte att den var borta. Så viktig var den ;D Rory och Deans armband effekt alltså. Sen fick vi äta tacos med Mos familj. Det var jätteroligt och jättegott. Tack så mycket! Sen spelade vi ett roligt spel med Ylva Lasse, nästan som det där spelet både Maria och Elin har Pratmakarna nåt sånt. Tyvärr så förlorade då jag och Maria två gånger mot Moa och Ylva Lasse. Men dem har ju spelat det där spelet så många gånger, det var ju bara våran första gång. Men sen var jag riktigt duktig på Marias och Ylva Lasses gissspelgrejs. Listade ut hur båda funkade först av alla! I`m gooood! ;] Och klart man vill ha med sig ett hyllplan och tre skruvar till bokhyllan Einar till en öde ö :P Här kan ni läsa hur oerhört begåvade vi är :P Jag kan ju bjuda på min bästa om ni inte orkar trycka på länken: "Ett land i Afrika... Eller Thailand... Nej! Dit Bröderna Lejonhjärta kommer." - Jag om Nangiala.

Inga kommentarer: