lördag 24 januari 2009

För Andersson och Pettersson och Lunka och jag

Sen blev det hem till mötet med hockey. Ännu ett typ krismöte.. :/ Kom igen nu tjejer! Tränatränaträna! Jag fick ont i magen när dem pratade som om säsongen nästan var över. Den har ju just börjat. Jag vill spela slutspel och jag vill åka på cup, skiiiiit :( Tänk om det här är min sista hockeysäsong... Efter mötet blev det en annorlunda träning. Blev lite, under hökens vinga kom eller vad det heter egentligen, så utalar jag det eaf.. Dodgeboll, stolsleken utan stolar istället skulle man sätta sig ner på rumpan. Det gjorde lite ont.. Och jag satte mig på samma ställe varje gång. Kom tvåa också, så fick sätta mig ner alla gånger. Jäkla Maddis som skulle vara snabbare än mig :P Sen knöts vi ihop två och två i ett av benen på båda och en av armarna. Mycket lässkigt. Det bara kändes att det här går inte hela tiden. Körde eaf med Emelie, gick inte så bra då.. "Hur ska jag komma upp, jag kommer inte ens upp med båda mina ben.." nåt sånt sa jag efter att vi ramlat än gång. Kanske inte precis så, Emelie tyckte det var något klockrent eaf, haha. Så vi hade ju roligt eaf ;] Sen avslutades träningen med lite dans runt Elin, små grodorna små grodorna, :D:D Nystart nu då tjejer! (Fast texten gick visst inte Lunka, hade vart roligt om det var så..)

Inga kommentarer: