tisdag 20 januari 2009

Fika med A&P

När jag kom till fram till Hofors igen mötte jag Anna, hennes syster Emelie och hunden Molly på bruket. Jag och Anna skulle göra av med lite tid innan Petra skulle komma dit som gick från Edsken. Så jag sa att jag kunde köpa nya skridskorskydd och Emelie trodde att jag sa att jag kunde köpa nya skridskor, haha. Inte nåt man bara gör så där snabbt tänkte hon så hon tyckte det var lite konstigt :D Tillslut kom Petra och vi köpte lika fika, kladdkaka precis som förra gången. Jag och Anna köpte också varsin Semla, alla affärer hade helt pltösligt börja sälja det. Anna skulle jobba tidigt nästa dag så blev inge sova över som vi först planerat och Petra skulle på träningen en halv timme före mig så blev en snabb fika, men det var kul Vi planerade att ses en gång till innan Petra skulle åka till England, efter att Petra gått kom jag och Anna på att vi vi kunde ses på fredag kväll efter min träning. Var lite svårt att hitta en tid som passade, och det visade sig att det inte heller gick på fredagen, haha. Så hann inte träffa Petra en gång till, det var synd. Men hoppas hon får det jättebra i England! :)

Inga kommentarer: