torsdag 22 januari 2009

Jag längtar tills man kan gå till närmaste doktor och få typ robot armar

I torsdags var det skola all the way. Tog 11.30 bussen och kom hem 22.45 :P Men vi fick mcket gjort eaf, brabra. Spelade in det sista av filmen och började sen med klippningen. Fast först blev det en massa sån här vänttid för Olov skulle på nå betygsgrej. Men som alltid hade jag med mig min uderbara bok jag läser, Ett Ufo Gör Entré. Så blev lite läsning och mellan raderna en del tittning på SMartin som ovanligtvis spelade Kod. "Killen har stålmannenkulor" - SMartin under Kod, haha. "Du gillar killar har jag hört.." - en till SMaritn efter ett kod spel där han fått många kills.. "Det skulle ha gjort mig till den lyckligaste killen på jorden.. Hellre det än att gifta mig med en supermodell" - Pär om att SMartin skulle slå en sten genom datorskärmen. Blev en dag av attackerande, både bli och ge haha. Blev mycket attackerad i filmen men också när jag satt snällt och läste min bok och Pär började slåss med våran svärd. Jag skyddade mig med ufot och sen en toarulle, haha. Spelade in en scen utomhus också, vad smarta vi var då. Bärde med oss roboten runt staketet när vi kunde ha lämnat kvar den eftersom det var där vi skulle använda den. Men inte jag som bärde den, hö hö! Men jag gjorde dock en annan sak, hahahahha.

Jag råkade göra så en cyklist som cyklade förbi ramlade in i en buske.. Lite pinsamt det var då.. Men inte många som ramlar av cyklen för att dem nästan körde på en robot. Han hade ju eaf en historia att berätta när han kom hem som Olov sa.. Ja, vi väljer att tänka på det så. Ni kan få läsa svaret jag skrev till Emma på Bilddagboken: "Haha, jag hade robot dräkt på mig så jag såg ingenting och åt sidorna och hörde inte så bra heller. Hörde bara att det kom en cyklist med trodde han var längre bort så backadte bakåt, men han var visst lite närmare än vad jag trodde.. " Jadu..Inspelning! Olov hittar glasögonen!

"Vi ska ut och cykla nu alltså", "vad maskulin jag kände mig när jag cyklade på en rosa cykel med en toarulle" Lät som det skulle bli en fin film för den andra gruppen. Hörde lite live från inspelningen på kvällen och det lät som människor från Bollnäs har svårt att minnas fyra ord, haha :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla roligt att du fick cyklisten att köra in i en buske! Du börjar bli proffs på att få folk att ramla in i buskar.. ;D

Hanna sa...

Haha, lite roligt och MYCKET pinsamt!

Japp haha, men det var ditt eget fel ;)