fredag 30 januari 2009

HockeyHockey!

Var visst uppe till 4.30 imorse.. Så gick upp vid ett idag, tittade ett Gilmore Girls avsnitt, åt gorbies och satt vid datorn innan det blev dags att gå ner till ishallen för träning. Mycket rolig träning och kul att se att Elna är tillbaka. Kändes bra idag och gick rätt bra också. Tränade på anfall och försvars spel. Och på slutet tränade vi på boxplay och powerplay. Jag var back när min femma körde boxplay, roligt men svårt. Sen blev att skynda sig för Mathilda och mig. Mathilda frågade mig på någon träning tidigare vad jag skulle göra idag, ifall jag ville stå med henne i biljettkassan under A-lags matchen. Det var rätt roligt. Sen blev det att se dem två sista perioderna av A-lags matchen. Dem vann :] Nylund var lite rolig, "Hej Hanna!" och allt det andra. Men det löste sig. Imån har vi match också, äntligen! TAGGATAGGATAGGA! Klockan 17.00 i Hofors ishall. Lite sent men, då slipper man eaf gå upp tidigt även om jag tycker att jag måste gå upp rätt tidigt ändå för att hinna fixa med mat innan matchen, höhö. Nu ni, blir det ett litet Buffy maraton.

Inga kommentarer: