torsdag 29 januari 2009

Tisdagonsdagtorsdag

Tisdagen gick upp jag riktigt tidigt för hade tråkmöte med Arbetsförmedlingen, första för den här gången klockan nio. Var inte så farligt trots allt. Var nog ett av dem bästa. Kände mig inte skit efter det här mötet som jag brukar kunna känna ibland efteråt.. Sen gick jag hem och la mig på soffan och tittade på Efter Tio. Tills jag somnade vid elva. Sen hörde jag att Hem Till Gården började och vaknade sen vid två tiden, haha. Senare under dagen blev det att käka och så innan träningen, blev chili con carne igen. Träningen gick inte alls bra. Kände på en gång jag klev ut på isen att något var fel, kändes inte bra i huvudet. Sen kände jag av foten mer än vanligt också. Blev helt slut på övningarna också och orkade knappt något när vi spelade på slutet..
Onsdagen blev slapp den med. Var och hälsade på mamma en stund som spelade nå spel på datorn, haha. Och handlade lite. Toapapper! Sen blev det hem att äta Chili con carne och titta på början av ett Angel avsnitt innan det blev dags att gå ner till träningen. Gick mycket bättre den här träningen. Körde en massa roliga övningar, dom cirkeln. Roligt att få träna lite fysiskt spel. Fast var inte meningen att Emelie skulle ramla baklänges att slå i huvudet när jag skulle komma ut ur cirkeln.. Sen körde vi aldrig finta&brotta övningen, det var synd. Den har jag saknat! Fast jag har ju nästan alltid kört den med Tessa, och nu är ju hon med nå mer.. Jag föreslog den här övningen dagen innan när Micke frågade om vilka övningar vi skulle köra. Fick nästan köra den, men kan hoppas att den kommer på en annan träning. Duschade i ishallen igen, så skönt att ha det gjort när man kommer hem. CoolCar/CoolKarl, haha :D När jag kom hem blev det lietdator tid och sen två Angel avsnitt, haha Harmony :D
Idag sov jag länge, länge. Sen ringde Anna och sa att hon hade jobb imorgon på dagen så blev inte Sandviken med henne idag. Det var synd, men vi får ta det en annan dag. Så blev en väldigt slapp dag, har eaf tvättat två maskiner. Sett ett Angel avsnitt och ätit cocopops med mjölk denna gången. Tittat på när Sverige vann sin sista match i handbolls VM och tog sjunde platsen och ätit kebab tallrik, gooooooott!

Inga kommentarer: