onsdag 21 januari 2009

Hhhhhhockey

Efter den där lilla fikan blev det att gå ner till ishallen för veckans andra träning. Tränarna frågade om jag hade tid en stund för ett utvecklingssamtal typ. Alla ska ha det för att få reda på lite vad dem är bra på och vad dem är lite sämre på. Jag visste vad jag är lite sämre på och det är skridskorna och speciellt överstegen. Men en duktig tränare i A-laget tror jag det var skulle nog komma och hjälpa oss lite med tekniken. Sen fick jag höra vad jag är bra, det var roligare! :) Dem tycker det är jätteroligt att jag tränar så mycket som jag gör och alltid är glad och positiv och kommer med en massa skämt. Andreas sa att jag var en tränares dröm :D Och han hade blivit imponerad på att jag dribblade vid alla puckarna som låg på samma ställe när jag skulle ta en puck därifrån. Så kunde inte han göra.. Haha, ja det är alltid roligt att kunna imponera. Sen tyckte dem att jag var bra på fysiskt spel också, trodde dem skulle säga det som något jag var mindre bra på men nejnej. Kul att höra! Känner faktiskt att jag blivit mycket bättre på det fysiska spelet denna säsongen, vågar mer och det är mycket roligt med fysiskt spel. Särskilt framför målet :D

Fick också reda på av Elin A att cupen i bollnäs är inställd. TråkTråkTråk. Inget slutspel och ingen cup :(

Inga kommentarer: