torsdag 22 januari 2009

Kerstin the hamster

På söndagen började jag äntligen att skriva mitt PM. Blev kanske inte så bra, längesen jag gjorde sånt här nu blev mest att skriva ner allt jag kom på. Vid fem tiden ringde Carro och lite senare kom hon och hämtade mig. Hon skulle bjuda mig på tacos som julklapp :)Blev såklart en massa lek med Lova och Nino! Dem var lite extra galna denna dag måste jag säga :DLova hade fått en hamster av Jonte. (Det var den där gröna buren Anna). Hamstern blev döpt av Lova till Kerstin :) Hoppas hon nu bara inte är allergisk mot den. Blev mycket god mat! Lova och Nino skön samma sång om och om igen, haha. Något från Amigo. Jag berättade för Lova att när hon blev lite större kunde hon vara med i Amigo. Hon svarade att det bara var på tv och jag försökte förklara jag trodde att det var riktigt barn som var med. Hon trodde inte på mig så hon frågade pappa Johnny om det stämde, haha.

Efter maten tog dem ut Kerstin ur buren, sen blev det badning. Lova var så söt när hon inte ville ha Kerstin i sitt rum utifall Kerstin skulle bli skadad. Men det slutade med att hon hade den i sitt rum. Det var en rolig kväll som slutade med en fin saga :)

Inga kommentarer: