fredag 2 januari 2009

Ny sladd!

Inte hittat nån av sladdarna men nu har jag en ny sladd, visserligen sne men den funkar eaf. Så nu har jag äntligen fått in bilderna på datorn, det tog ju också lite tid men Emma inspirerade mig igår kväll at få det gjort. Några bilder ifrån dagen innan julafton när jag var hemma hos mamma.Mammas tjusiga julpalm! Typ såhär gick det till:
"Ska vi ha en julgran?" - Mamma
"Spelar ingen roll för mig.." - Daniel
"Du måste följa med och hämta den i så fall." - Mamma
"Nä, då behövs det inte." - DanielLillebror! Vi spelade lite hederig kort om vem skulle vara årets tomte fast ingen av oss skulle vara det, men en tradition är ju trots allt en tradition. Och jag vann! :]Mamma städade så klart lite gran, haha. Med hennes nya sladdlösa dammsugare! :D
Mamma har ett väldigt juligt fönster! :)

Daniel hade hittat roliga lappar på jobbet. Men det stämmer ju.Mamma klippte och färgade håret på mig och så här fint blev det. Skönt med lite kortare blondare hår måste jag säga!

Inga kommentarer: