tisdag 27 januari 2009

Säg Att Du Älskar Mig

I fredags på kvällen kom Maria och Moa hit. Maria såg att det var Lets Dance på teven så hon ville se det så vi tittade på det en stund tills vi gick till Lilla Sparköp och köpte godis, gottgott. Sen tyckte jag att vi skulle se en film till vårat godis, blev att se Säg Att Du Älskar Mig. Som var en besvikelese. Dåligt manus, inte vidare bra skådespelare, konstigt språk, konstiga händelser. Ofta man ställer sig upp och dansar helt plötsligt. Och jag tyckte inte våldtäktsscenen var så vidrig. Visst, det var ju hemskt men av det jag hört fick jag för mig att den skulle vara hur jäkla vidrig som helst. Men det är ju Sverige, så man kan inte förvänta sig så mycket. Så kass film, men med viktigt budskap! Och tycker det är så hemskt med han som dog :(

Blev lite spännande där ett tag, nån granne ovanför tände massa småraketer från son balkong. Det är olagligt! Eftersom jag är som jag blev jag tvungen att skrika nåt med att det brann ;D

Inga kommentarer: