lördag 24 januari 2009

Onsdag med Änna

I onsdags tog jag och Anna bussen till Gävle för att hämta våra nya pass. Anna hade också frågat mig om jag ville följa med och sola på morgonen något jag aldrig gjort förrut men jag tackade ja men vi bestämde oss för att ta det den en annan dag och ha en hel relax dag då. Gick bra att hämta passen eaf, hittade dit också ;) Men nöjda över passen? Nja.. Men det blir man väll aldrig. Sen blev det lite snabbshoppning också, köpte äntligen en ny mascara har bara haft min gamla i ett halv år typ.. Men dem hade ingen likadan så köpte en ny, en Färjestad mascara :D Riktigt fin förpacknign, gul med lila text. Men min förra mascara var bättre, så det blir en sån igen nästa gång, om dem nån gång finns..Blev våran favorit korvockså, French Hotdog. Jag köpte till båda oss, så sa fyra stycken till han i kiosken, haha. Sen tog vi bussen hem och bestämde oss för att fika lite i Sandviken. Och efter det gick vi hem till Anna och Johan och sjöng lite SingStar till Playstationen 3, roligt med låtar jag aldrig kört förrut. Den här låten var då extra rolig, hahaha! "Bom Bom Bom"

Inga kommentarer: