tisdag 17 maj 2011

you got your head among the clouds and you will never be free.

Framme i Stockholm kom Moa och mötte mig. (hon skickade sms ifall hon skulle komma och möta mig. haha! annars hade jag inte varit hemma nu). Vi for hem till hennes mormor och lämnade grejor och sen till byn igen för maxmat. Träffade SBElin och SBTherese. Sen blev det dags för resans hönjdpunkt. Johnossi på Gröna Lund. Sjätte gången för mig. Jag vill ha mer! Dem är så bra! begåvade! grymma! fina! underbara! Denna konsert var inget undantag. Publiken var dålig bara. Många som bara var där och förstörde. Men Oskar och John körde 1,5 timme, längsta gången jag sett dem. Och så körde dem massa låtar som jag för första gången hörde live. Som Summerbreeze, Glory Days To Come, Come Along (There's A Gene) (andra gången bara för dem själva med) och Sickness där även Krunegård och en snubbe till körade. Pretty!

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad jag bli avundsjuk!!!