söndag 29 maj 2011

Stockholm del 3

Vi bestämde oss för en bio till kvällen. Våra efterlängtade presentfrånVRbiobiljetter kom lägligt dagen innan också. Filmen blev Lars Von Triers senaste, Melancholia klockan 18.45. Var några timmar kvar efter vi köpt biljetten så vi tog oss en promme och tittade i en rolig secondhandaffär. Sen blev det en fika på Barista som ligger i samma lokal som bion. Mmm, Frappista!
"Det smakar som smällt billig vaniljglass.." - Moa
"Precis som jag vill ha det" - jag
Prövade mig en biscotti för första gången i mitt liv med Gilmore Girls fan som jag är. Ganska gott. Var förresten duktig och sparade veckans FF podcast till bussresan men missade slutet för MP3n bråkade men jag och Moa lyssnade igenom hela en gång till som underhållning till fikat. FINT.

1 kommentar:

Maria sa...

Barista!!! <3