torsdag 12 maj 2011

NittiLeaks 1994

Idag har det blivit lite av en NittiLeaks dag, hade kommit lite efter. Började titta på 1993 igår och såg klart det idag i en diskpaus för lunch och nu har jag precis tittat klart på 1994 som var det andra avsnittet jag var och såg på. Glad att rumänen fick sätta straffen denna gången! Det var väldigt mer spännande det där som han först frågade vart vi kände igen han ifrån än vad som visades på tv. Det var lite mera whaaat känsla där. I tv verkade det bara som det fanns en tolk också men det var en annan tolk först och sen bytte dem till hans kompis istället för det gick nog inte så bra med första tolken. Ser ni mig där i rödrutig skjorta. jag är med i samma frames som Fredrik och Filip. hääääftigt. dessutom är jag täckt av Filip. hääääftigt.

1 kommentar:

miw sa...

haah status! funkade det att sitta där eller? jag stod längst fram i kön varje gång för att kunna få sitta på andra läktaren så man såg f&f, jag vågade inte chansa att sitta på andra sidan hah. men lyckades få samma plats varje gång. men så bad kanske det inte var där på andra sidan heller