måndag 30 maj 2011

"Moster, varför har inte du några barn?"

Igår när jag kom till Hoffe stannade jag till på bruket en stund, träffade på moster Lena roligt då det inte händer ofta. En stund senare ringe syster och undrade var jag gjorde. Dem var också på bruket så gick och mötte dem. Handlade lite och sen åkte vi hem till mig. Hade en mysig kväll igår. Tittade på deras nya filmer dem köpte och käkade hamburgare. Sen blev det bokläsing men min bok var så kort så vi hittade på egna historier med. Men sen var det dags att sova, dem var tysta en lång stund så jag trodde dem var på väg att somna men så säger Nino helt plötsligt lite försiktigt "Moster, varför har inte du några barn?" gullunge! Förklarade att jag än hade lång tid på mig. Och Lova svarade "det är för att hon inte är kär" gullunge nummer 2! Sen berättade dem mer gulliga saker för mig, bland annat om giftermål haha. Lova lånade klart min kamera under kvällen och tog lite fina kort.

Inga kommentarer: