måndag 2 maj 2011

Nya utmaningar. Nya rekord.

Jag brukar testa olika saker här på bloggen. Som att skriva en hel låttext som bloggtitel från början till slut - Jesus Of Surburbia - så genom min bloggtakt och låten är lång och innehåller väldigt mycket text tog det mig ett par månader,
sen en annan gång tänkte jag att jag skulle testa på hur det var att vara en riktigt bloggare alltså genom att blogga många inlägg den dagen - gick väll sådär och nu tänkte försöka slå rekord i inlägg per månad. Mitt rekord är
så över 67 ska jag slå men jag borde ju kunna nå 100.

Nu känner jag att tiden rinner ifrån mig. Måste duscha, käka och köpa nässpary innan jag ska hämta kidsen på dagis. Förresten, så ganska roligt att förra veckan var jag på tahandombarnenpådagissidan och nu är jag på andra sidan hämtabarnenochtahandomdemefterdagissidan. Om ni förstår. Olika världar lixom.
Fast på samma dagis.

Inga kommentarer: